tirsdag 16. juni 2009

Joda, er liv i meg...

Da er jeg tilbake etter en liten bloggpause. Kjenner det blir godt å lufte tankene sine igjen. Selv om jeg ikke har skrevet i det siste har jeg vært innom og lest på deres blogger;)

Liten oppdatering siden sist:

- Feiret bursdag til samboer

- Drukket en del utepils

- Fanget krabber og andre krabater

- Lekt med ekte vikinger

- Besøkt en særs koselig stall

- Feiret lillesøster, Rybakk og 17.mai

- Grillet og kost seg i solen

- Studert ymse kunststiler-overrasker seg selv til stadighet

- Hatt besøk av opphavet fra andre siden av fjellet

- Vært på alternative festspill

- Forandret livsstilen- er ihvertfall i startfasen på å bli en sunnere sjel

- Har tilbakelagt en hyggelig Oslo-tur der jeg har kost meg hos lillesøster. Og tanken på å dra litt oftere til hovedstaden er slettes ikke fjern.

- Var på Springsteen konsert i Bergen- bedre blir det bare ikke! Ble overveldet, rørt, forelsket og lykkelig på samme tid. Rett og slett magisk stemning i hele byen!

- Treft en venninne jeg ikke har sett på flere år- koselig

- Gleder meg masse til jeg får besøk av en venninne fra Østlandet om knappe 2 uker

- Har ingen greie på hvordan sommeren og ferien blir- og skjønner at det blir nok en sommer der ferien blir på sparket

2 kommentarer:

  1. Heisann. Der var du tilbake :) Blogging er tydeligvis ikke like fristende på sommerstid. Ser ut til at du har hatt det fint :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jada, alt står bra til her:) Ser at du også har vært på tur og kost deg! Kommer nok til å bli mer blogging nå fremover!

    SvarSlett