fredag 17. april 2009

Påskeslutt, klar for vår og sommer.....



Lenge siden jeg har skrevet her nå. Grunnen er påskeferien. Årets påske har vært bra. Jeg har hatt en svært tradisjonell påske på fjellet med skitur, sol, appelsin, knikk lunsj, familie. påskeradio og spill. Er rart hvordan tradisjoner slår rot i oss. Er egentlig litt merkelig at en uke i året har alle fått for seg at det finnes ingenting bedre enn å stå på ski. Men kos var det nå, og to skiturer ble tilbakelagt, dog veldig korte turer. For meg er både jul og påske svært tradisjonelt. Jeg gjør stort sett det samme hvert eneste år. Men når jeg tenker over det er det vel lite annet jeg heller ville, enn besøkt mamma og pappa i høytidene.

Tilbake på Vestlandet ble jeg møtt av sol og vår. Herlig tid nå! Tenkte faktisk å ta meg en tur på et av byfjellene i dag, men synes det er beundringsverdig lite info om disse turene på nett. I hvertfall skal jeg ut å nyte godværet. Men aller først skal jeg ned å mate seks marsvin og en kanin som jeg er "reservemamma" for i helgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar