onsdag 23. september 2009

Guess who`s back......

Da var høsten kommet. Noe som betyr mer innetid.Og innetid er bloggetid. Jeg har derfor lyst til å ta opp igjen skrivingen. Fint om dere fortsatt følger med. Og denne gang lover jeg at det faktisk blir flere innlegg i uken om både smått og stort.

Siden sist kan jeg oppsummere at jeg er blitt et år eldre, vært på ferieturer, truffet mange spennende mennesker og lagt om livsstilen min.Noe som har resultert i mange turer. Og den siste tiden har jeg virkelig lært å sette pris på naturen rundt meg. Jeg har alltid vært glad i å være ute, men det er med et friskt blikk jeg ser på omgivelsene mine. En tur i skogen eller på fjellet er blitt så mye mer enn kun en tur. Treningen gir en gevinst, men å gå er virkelig terapi for både kropp og sjel.

I tilegg er det så mye fint å se på. Utsikter, høstfarger, ekorn eller en pussig stubbe. Mulig jeg er blitt gammel til sinns, men dette er faktisk ting jeg setter pris på. Samtidig fanger jeg opp mange fine bilder. Noen av dem kommer jeg til å dele med dere.

Nyt høsten og fargene folkens;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar