onsdag 4. februar 2009

Grey`s Anatomy som spill




Sykehusserien blir nå spill melder VGnett i dag.


Jeg har fulgt med på sykehusserien helt fra starten av, men nå begynner det vel å bli litt latterlig. Ett spill? Der du kan være de aktuelle rollene fra sykehuset. Greit at serien er populær, men er det alltid nødvendig å få mest mulig ut av serien. Penger, penger, penger. Personlig likte jeg de første sesongene av serien best. Man blir jo litt lei av det evige på-og av med Meredith/Derek -opplegget. Synes serien er blitt mer en parodi, og det er synd for jeg likte den veldig godt. Sykehuseserien begynner å ligne mer på Scrubs, og det er da vel ikke meningen? I tilegg kom jo "spinn-offen" Private Practice. Noe som er veldig "overkill"for min del. Savner ikke Grey`s nå som den har pause. Koser meg med "Fruene" i stedet, selv om jeg synes at også de var bedre før......

Foto: UBISOFT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar